Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() ![]() |
Jun 6 2009, 09:37
Bericht
|
|
![]() Liefhebber van de Bron ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker 2de categorie Berichten: 241 Sinds: 27-February 06 Gebruiker Nr.: 168 |
Rowena,
Het is een zeer interessant verhaal geworden. Ik vertel hoe ik heb geredeneerd. Als er echt een schat bestaat (dat weten we dus niet zeker) dan denk ik dat ik weet welke info nodig was om bij een mogelijke lokatie hiervan te komen. Het grappige is dat er niet moeilijke codes,woordpuzzels of krom redeneren voor nodig was om te komen waar ik kwam. Gewoon logisch redeneren en het internet gebruiken was genoeg. Jullie zien het volgende week of de week daarna. Vertrouw me maar... Tiger, Deze nieuwe website is nog niet klaar maar zodra hij klaar is zet ik hem in het onderschrift, bedankt voor de tip! Eduard |
|
|
|
Jul 20 2009, 15:28
Bericht
|
|
|
Super Technical Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 248 Sinds: 4-April 05 Gebruiker Nr.: 1 |
We zijn zeer benieuwd Eduard!
-------------------- |
|
|
|
| Orpheus |
Oct 8 2009, 20:29
Bericht
|
|
Gast |
Hoe gaat het nu verder???? Ebn met de vernieuwing van het forum????
|
|
|
|
Dec 6 2009, 22:16
Bericht
|
|
|
Beginner ![]() Groep: Gebruiker 2de categorie Berichten: 11 Sinds: 2-January 08 Gebruiker Nr.: 1.479 |
Sluit me bij de vraag van Orpheus aan hoe verder
|
|
|
|
Dec 7 2009, 02:33
Bericht
|
|
![]() Webmaster/Donateur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 5.824 Sinds: 4-April 05 Van: Nimway, la vieu vièrge... Gebruiker Nr.: 2 |
Sluit me bij de vraag van Orpheus aan hoe verder Het is onze bedoeling dat over een tijdje het hele verhaal in de boekwinkel verkrijgbaar is... -------------------- Een dag niet geleefd, is zonde van de tijd... Nullus est liber tam malus ut non aliqua parte prosit Er is geen boek zo slecht dat het in geen enkel deel profijtelijk is |
|
|
|
Feb 5 2010, 01:52
Bericht
|
|
|
Enthousiasteling ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker 2de categorie Berichten: 60 Sinds: 14-March 08 Van: Warwick Gebruiker Nr.: 1.864 |
Wat spannend een boek en wat voor een!
Hoe lang is is een tijdje? (nee geen chinees Niet dat ik ongeduldig ben hoor Ben er nog maar net dus zou niet durven Maar blijf dit Topic wel even volgen Spannend allemaal! |
|
|
|
![]() ![]() ![]() |
        ![]() |
Print Versie | Actuele tijd: 10th September 2010 - 21:46 |