Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() ![]() |
Jan 14 2010, 20:44
Bericht
|
|
![]() Beginner ![]() Groep: Gebruiker 2de categorie Berichten: 2 Sinds: 14-January 10 Van: Grobbendonk Gebruiker Nr.: 5.517 |
Hoi
Ik ben Lagorda en woon in België meer bepaald in de "zoete Kempen" . Ik dank de beheerders voor het delen en open stellen van kennis en informatie aangaande onderwerpen die me interesseren. Groetjes La Gorda |
|
|
|
Jan 14 2010, 20:53
Bericht
|
|
![]() Webmaster/Donateur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 5.824 Sinds: 4-April 05 Van: Nimway, la vieu vièrge... Gebruiker Nr.: 2 |
Van harte welkom, Lagorda. Fijn dat je kennis wilt nemen van hetgeen wij allemaal bijelkaar gesprokkeld hebben.
Waar gaan precies je interesses naar uit= Mvg, OliIV -------------------- Een dag niet geleefd, is zonde van de tijd... Nullus est liber tam malus ut non aliqua parte prosit Er is geen boek zo slecht dat het in geen enkel deel profijtelijk is |
|
|
|
Jan 14 2010, 21:18
Bericht
|
|
![]() Beginner ![]() Groep: Gebruiker 2de categorie Berichten: 2 Sinds: 14-January 10 Van: Grobbendonk Gebruiker Nr.: 5.517 |
Er is interesse in Astrologie, bio-genetica,reizen en uiteraard het lezen .
Natuur-religie en volksgeneeskunde. De werking van geest lichaam en ziel in tijd en ruimte . Er is een soort van passie naar heel oude culturen , hun riten hun Goden en hun dualiteit . En er zijn die mysteries...die zo te zien ook velen van jullie doen verlangen naar antwoorden. groetjes La Gorda |
|
|
|
Jan 14 2010, 21:25
Bericht
|
|
![]() Moderator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Moderator Berichten: 2.299 Sinds: 3-March 07 Gebruiker Nr.: 777 |
Hoi Lagorda
Hartelijk welkom op ons forum Die heerlijke Kempen. -------------------- ![]() |
|
|
|
Jan 14 2010, 22:38
Bericht
|
|
![]() Moderator/Donateur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Moderator Berichten: 1.808 Sinds: 17-May 07 Van: nederland Gebruiker Nr.: 933 |
ook van mij een hartelijk welkom
groetjes Rowena |
|
|
|
Jan 14 2010, 23:09
Bericht
|
|
![]() Webmaster/Donateur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 5.824 Sinds: 4-April 05 Van: Nimway, la vieu vièrge... Gebruiker Nr.: 2 |
Er is interesse in Astrologie, bio-genetica,reizen en uiteraard het lezen . Natuur-religie en volksgeneeskunde. De werking van geest lichaam en ziel in tijd en ruimte . Er is een soort van passie naar heel oude culturen , hun riten hun Goden en hun dualiteit . En er zijn die mysteries...die zo te zien ook velen van jullie doen verlangen naar antwoorden. groetjes La Gorda Fijn. Kom je onder de vleugels van onze Rowena, die is daar moderator Maar verbaas je niet als ook Bernardus om de hoek komt kijken. Hij is weer de engelbewaarder van Rowena -------------------- Een dag niet geleefd, is zonde van de tijd... Nullus est liber tam malus ut non aliqua parte prosit Er is geen boek zo slecht dat het in geen enkel deel profijtelijk is |
|
|
|
Jan 14 2010, 23:45
Bericht
|
|
![]() V.I.P./Donateur***** ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Moderator Berichten: 1.276 Sinds: 22-November 05 Van: Wetteren, Oost-Vl. België Gebruiker Nr.: 95 |
Lagorda, welkom van een "oude Belg"
met het lied : "o mijn Kempen, ja mijn Kempen, o mijn enig heimatland en waarvoor een vlam van liefde eeuwig in mijn herte brandt . Liefs van Maria-Vilain -------------------- Het leven is een groot feest; je moet alleen zelf de slingers ophangen!
|
|
|
|
Jan 15 2010, 23:18
Bericht
|
|
![]() Neimheid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker 2de categorie Berichten: 1.830 Sinds: 9-July 07 Van: Essen Gebruiker Nr.: 1.019 |
En er zijn die mysteries...die zo te zien ook velen van jullie doen verlangen naar antwoorden. groetjes La Gorda Die zijn er zeker, maar wie wil antwoorden? Ik wil gewoon zoeken naar die antwoorden, of ik ze vind of niet... Wat vind jij? Welkom trouwens, Lagorda Dit bericht is bewerkt door thaboy: Jan 15 2010, 23:19 -------------------- Als een mens met zekerheden zal beginnen, zal hij in twijfels eindigen, maar als hij met twijfels zal willen beginnen, dan zal hij in zekerheden eindigen. F. Bacon
|
|
|
|
Jan 15 2010, 23:42
Bericht
|
|
![]() Moderator/Donateur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Moderator Berichten: 1.808 Sinds: 17-May 07 Van: nederland Gebruiker Nr.: 933 |
Zoekt en gij zult vinden
Rowena |
|
|
|
![]() ![]() |
        ![]() |
Print Versie | Actuele tijd: 10th September 2010 - 21:43 |