Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() ![]() |
Jun 30 2010, 22:43
Bericht
|
|
![]() V.I.P./Donateur***** ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Moderator Berichten: 1.276 Sinds: 22-November 05 Van: Wetteren, Oost-Vl. België Gebruiker Nr.: 95 |
Taboy,
Schedelberg (Calvarie-) is denk ik Golgotha . Vissengraat weet ik niet . Maria -------------------- Het leven is een groot feest; je moet alleen zelf de slingers ophangen!
|
|
|
|
Jul 1 2010, 22:55
Bericht
|
|
![]() Webmaster/Donateur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 5.824 Sinds: 4-April 05 Van: Nimway, la vieu vièrge... Gebruiker Nr.: 2 |
@Thaboy
Een aantal van jullie weten het al, maar ik ben alweer enige tijd bezig met het schrijven van een boek, dat een combinatie is van feiten en fictie. Een van die feiten is het raadsel van Le Sot Pecheur. Op het internet staan er op verschillende fora allerlei ideeën en sommigen blijken erg bruikbaar. Het zal duidelijk zijn dat ik dit niet nu zal openbaren; dit heb ik overigens wel gedaan aan een select gezelschap. Het gegeven over dit raadsel, dat ik als oplossing gedestilleerd heb uit de verschillende fora, wordt weer verweven in mijn verhaal, dat uiteindelijk het karakter van een thriller zal hebben. De oplossing is simpel. Door de eenvoud kijken we er echter volkomen overheen! -------------------- Een dag niet geleefd, is zonde van de tijd... Nullus est liber tam malus ut non aliqua parte prosit Er is geen boek zo slecht dat het in geen enkel deel profijtelijk is |
|
|
|
Jul 2 2010, 08:04
Bericht
|
|
|
Enthousiasteling ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker 2de categorie Berichten: 54 Sinds: 16-July 09 Gebruiker Nr.: 5.181 |
Oliv, vermeld je het even op het forum als je boek uitkomt?
Dan weet ik wanneer ik het kan kopen. |
|
|
|
Jul 2 2010, 16:44
Bericht
|
|
![]() Neimheid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Gebruiker 2de categorie Berichten: 1.830 Sinds: 9-July 07 Van: Essen Gebruiker Nr.: 1.019 |
Idem met de vorige post. En visgraat is spina piscis. Mvlk heeft me dat een tijd geleden doorgestuurd.
-------------------- Als een mens met zekerheden zal beginnen, zal hij in twijfels eindigen, maar als hij met twijfels zal willen beginnen, dan zal hij in zekerheden eindigen. F. Bacon
|
|
|
|
Jul 3 2010, 17:56
Bericht
|
|
![]() Webmaster/Donateur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 5.824 Sinds: 4-April 05 Van: Nimway, la vieu vièrge... Gebruiker Nr.: 2 |
Oliv, vermeld je het even op het forum als je boek uitkomt? Dan weet ik wanneer ik het kan kopen. Dat duurt nog wel even, maar ik ben er hard aan bezig! -------------------- Een dag niet geleefd, is zonde van de tijd... Nullus est liber tam malus ut non aliqua parte prosit Er is geen boek zo slecht dat het in geen enkel deel profijtelijk is |
|
|
|
![]() ![]() |
        ![]() |
Print Versie | Actuele tijd: 7th September 2010 - 00:52 |